Je kunt ons bellen op telefoonnummer 020 541 82 00. Wij zijn bereikbaar op werkdagen van 08:00 uur tot 17:00 uur.
Neem contact met ons op via onderstaand contactformulier of stuur een e-mail. Schrijf je liever een brief? Dat kan naar ons postadres:
Pensioenfonds PGB
Afd. Klantenservice
Postbus 2311
1180 EH Amstelveen
Dat kan op afspraak. Je kunt een afspraak maken via onze afdeling klantenservice.
Het bezoekadres is:
Prof. E.M. Meijerslaan 2
1183 AV Amstelveen
Dan luisteren wij graag. We doen er alles aan om je zo goed mogelijk van dienst te zijn. Maar soms gaat er iets mis. Of misschien vind je dat we iets kunnen verbeteren. Dan vinden we het belangrijk dat je ons dit laat weten. Want alleen dan kunnen we jou en anderen in de toekomst beter helpen. Wil je weten wat we al verbeterden nadat wij suggesties en klachten kregen? Kijk dan op ‘Wij luisteren’.
Het is belangrijk dat wij jouw juiste e-mailadres hebben. Je krijgt namelijk een e-mail van ons als er een bericht voor je klaarstaat. Die kunnen wij alleen sturen als wij jouw juiste e-mailadres hebben.
Heb je een nieuw e-mailadres? Dan pas je dit zelf aan op MijnPGBpensioen. Je logt hiervoor in met de DigiD-app, of met DigiD mét sms-controle. Vanuit privacy-oogpunt kunnen wij het e-mailadres niet voor je aanpassen.
Nadat je bent ingelogd op MijnPGBpensioen, klik je rechtsboven op jouw naam. Vervolgens klik je op ‘Persoonlijke gegevens en voorkeuren’. Hier klik je op ‘Correspondentiegegevens aanpassen’ om jouw e-mailadres te veranderen.
Krijg je pensioen van ons en heb je een nieuw rekeningnummer? Dan is het belangrijk dat je jouw nieuwe rekeningnummer snel aan ons doorgeeft. Dan weet je zeker dat jouw pensioen op de juiste rekening komt.
Je verandert je rekeningnummer op MijnPGBpensioen bij 'Mijn persoonlijke gegevens'. Hiervoor log je in met de DigiD-app of met DigiD met sms-controle.
Nadat je bent ingelogd op MijnPGBpensioen, klik je rechtsboven op jouw naam. Vervolgens klik je op ‘Persoonlijke gegevens en voorkeuren’. Hier klik je op ‘Rekeningnummer aanpassen’ om jouw rekeningnummer te veranderen.
Stuur je liever een e-mail of brief? Dat kan ook. Vermeld hierin dan je oude én nieuwe rekeningnummer en je relatienummer. En je stuurt een kopie van jouw bankpas of rekeningafschrift mee. Je vindt de contactgegevens onderaan deze pagina.
Verhuis je binnen Nederland?
Je schrijft je in bij jouw nieuwe gemeente. Die geeft vervolgens jouw nieuwe adres aan ons door. Dat hoef je dus niet zelf aan ons door te geven.
Je verhuist in of naar het buitenland
Jouw gemeente geeft jouw nieuwe adres niet aan ons door. Dat moet je zélf doen. Stuur ons dan een e-mail of brief. Je vindt onze contactgegevens onderaan deze pagina.
Let op: Je krijgt 2% minder AOW voor elk jaar dat je in het buitenland woont en werkt. Kijk voor meer informatie op de website van de Sociale Verzekeringsbank.
Om toegang te krijgen tot MijnPGBpensioen log je in met jouw DigiD gebruikersnaam en wachtwoord. Op jouw persoonlijke pagina vind je informatie over jouw pensioen.
Om uit te loggen klik je op het menu rechtsboven op de pagina: op de groen-witte knop Uitloggen. Je wordt ook automatisch uitgelogd als je 15 minuten niet actief bent op MijnPGBpensioen.
Wist je dat 1 op de 5 huishoudens in Nederland moeite heeft om iedere maand de rekeningen te betalen? Zeker nu alle prijzen stijgen, is het voor steeds meer mensen lastig om rond te komen. Daarom doet Pensioenfonds PGB mee met Geldfit. Op Geldfit ontdek je in 2 minuten wat je kunt doen om meer grip op je geld te krijgen. Je leest daar ook hoe je gratis hulp kunt krijgen. Dat kan anoniem.
Om bij jouw post te komen log je in op MijnPGBpensioen met jouw DigiD. Als je op ‘Postvak en documenten’ klikt, zie je alle post die wij stuurden.
We blijven MijnPGBpensioen natuurlijk verder ontwikkelen en laten je weten wanneer er nieuwe functionaliteiten zijn die voor jou handig kunnen zijn. Wil je geen nieuws missen? Geef dan jouw e-mailadres en communicatievoorkeur door. Dat kan hier.
Ben je deelnemer (geweest) of krijg je pensioen van ons? We communiceren het liefst digitaal met je. Dat is gemakkelijk voor je en het scheelt kosten. Aanmelden voor digitale communicatie gaat eenvoudig.
Ja, dat kan. Je kunt ons bellen op 020 541 82 00 of mailen via ks@pensioenfondspgb.nl om een afspraak te maken voor een persoonlijk gesprek. Laat je ons dan ook weten of je met ons wilt bellen of dat je ons graag wilt bezoeken? Wij maken dan graag een afspraak met je.
We willen onze producten en informatie graag zo goed mogelijk laten aansluiten op de wensen van onze deelnemers en werkgevers. Daarom horen we graag waar jij behoefte aan hebt. Heb je ideeën over hoe we onze dienstverlening kunnen verbeteren? Meld je dan vrijblijvend aan voor ons klantenpanel.
Wij doen er alles aan om je zo goed mogelijk van dienst te zijn. Helaas gaat er soms iets mis. Het is belangrijk dat je ons dat laat weten. Want alleen dan kunnen wij onze service verbeteren of naar een oplossing zoeken.
Ben je ontevreden? Neem dan contact met ons op. Wij helpen je graag verder.