Service & Contact Deelnemers

Je bent van harte welkom op ons kantoor van 08:30 tot 17:00 uur op afspraak. Je kunt ons bellen: 020 541 82 00.

Veelgestelde vragen

  • Hoe wijzig ik mijn persoonlijke gegevens?

    E-mailadres doorgeven

    Het is belangrijk dat wij jouw juiste e-mailadres hebben. Je krijgt namelijk een e-mail van ons als er een bericht voor je klaarstaat. Die kunnen wij alleen sturen als wij jouw juiste e-mailadres hebben.

    Heb je een nieuw e-mailadres? Dan pas je dit zelf aan op MijnPGBpensioen. Je logt hiervoor in met de DigiD-app, of met DigiD mét sms-controle. Vanuit privacy-oogpunt kunnen wij het e-mailadres niet voor je aanpassen..

    Rekeningnummer doorgeven

    Ontvang je pensioen van ons en heb je een nieuw rekeningnummer? Dan is het belangrijk dat je jouw nieuwe rekeningnummer snel aan ons doorgeeft. Dan weet je zeker dat jouw pensioen op de juiste rekening komt.

    Je verandert je rekeningnummer op MijnPGBpensioen bij 'Mijn persoonlijke gegevens'. hiervoor log je in met de DigiD-app of met DigiD met sms-controle. 

    Stuur je liever een e-mail of brief? Dat kan ook. Vermeld hierin dan je oude én nieuwe rekeningnummer en je relatienummer. En je stuurt een kopie van jouw bankpas of rekeningafschrift mee. Je vindt de contactgegevens onderaan deze pagina.

    Adreswijziging doorgeven

    Verhuis je binnen Nederland?
    Je schrijft je in bij jouw nieuwe gemeente. Die geeft vervolgens jouw nieuwe adres aan ons door. Dat hoef je dus niet zelf aan ons door te geven.

    Je verhuist in of naar het buitenland
    Jouw gemeente geeft jouw nieuwe adres niet aan ons door. Dat moet je zélf doen. Stuur ons dan een e-mail of brief. Je vindt onze contactgegevens onderaan deze pagina. 

    Let op: Je krijgt 2% minder AOW voor elk jaar dat je in het buitenland woont en werkt. Kijk voor meer informatie op de website van de Sociale Verzekeringsbank.

  • Hoe geef ik een suggestie of klacht door?

    Wij doen er alles aan om je zo goed mogelijk van dienst te zijn. Helaas gaat er soms iets mis. Het is belangrijk dat je ons dat laat weten. Want alleen dan kunnen wij onze service verbeteren of naar een oplossing zoeken.

    Ben je ontevreden? Neem dan contact met ons op. Wij helpen je graag verder. 

Contact opnemen

Bezoek ons

Dat kan op afspraak. Je kunt een afspraak maken via onze afdeling klantenservice.

Het bezoekadres is:
Prof. E.M. Meijerslaan 2
1183 AV Amstelveen

Bel met onze klantenservice

Je kunt ons bellen op telefoonnummer 020 541 82 00. Wij zijn bereikbaar op werkdagen van 08:00 uur tot 17:00 uur.

Stuur een e-mail of brief

Heb je een vraag, suggestie of klacht? Het is belangrijk dat je ons dat laat weten. Neem contact met ons op via onderstaand contactformulier of stuur een e-mail. Wij helpen je graag verder.

Schrijf je liever een brief? Dat kan naar ons postadres:

Pensioenfonds PGB
Afd. Klantenservice
Postbus 2311
1180 EH Amstelveen

Persvragen en Bestuurszaken

Persvragen

Voor persvragen kun je contact opnemen met de afdeling Woordvoering door een e-mail te sturen of ons te bellen op telefoonnummer: 020 702 42 51.

Bestuurszaken

Voor bestuurszaken kun je ons mailen of bellen op telefoonnummer:
020 541 84 18.