Jouw werknemers bouwen pensioen bij ons op. Daarom hebben wij gegevens van je nodig. Dit doe je via mijnpgbdesk.nl.
Mijnpgbdesk.nl is de online pensioenomgeving voor werkgevers. Je kunt hier de meeste pensioenzaken eenvoudig en digitaal regelen.
Je kunt op mijnpgbdesk.nl:
Heb je nog geen account?
Neem dan contact met ons op door een e-mail te sturen naar relatiebeheer@pensioenfondspgb.nl. Of bel ons via telefoonnummer 020 541 83 00. Wij zijn bereikbaar op werkdagen van 08:00 uur tot 17:00 uur.
Is jouw administratiekantoor ook bij Pensioenfonds PGB geregistreerd met een eigen relatienummer? Dan kan je hen machtigen. Via de optie 'Machtigingen' onder ‘Bedrijfsprofiel’ is dit mogelijk door de gewenste vinkjes te plaatsen.
Let op: Je geeft je administratiekantoor een aparte machtiging voor het insturen van UPA-berichten. Je kan dit instellen via de optie 'UPA-instellingen'.
Als je zelf de administratie doet:
Via jouw salarispakket geef je elke maand (of elke 4 weken) de gegevens aan ons door. Dat gaat via een UPA-bericht. Wij halen alle salaris- en dienstverbandgegevens uit dit bericht. Op basis van deze gegevens krijg je een factuur. Zitten er fouten in jouw UPA-bericht? Dan zie je dit direct terug in jouw salarispakket en op mijnpgbdesk.nl. Je corrigeert deze fouten zelf in jouw salarispakket. Daarna stuur je een gecorrigeerd UPA-bericht naar ons op. Wil je meer weten over UPA? Je leest dit op onze UPA-pagina. Hier vind je ook een handleiding en tips.
Als iemand anders jouw administratie doet:
Dan machtig je jouw administratiekantoor bij 'UPA'. Zodat zij namens jou UPA-berichten naar ons kunnen opsturen. Hoe je dit doet, lees je op onze UPA-pagina.
Een administratiekantoor dat zich bij ons heeft aangemeld, krijgt een eigen relatienummer van ons. Een administratiekantoor kan een eigen account aanmaken voor mijnpgbdesk.nl met een eigen relatienummer. Met 1 administratiekantooraccount voor mijnpgbdesk.nl kunnen zij voor meerdere werkgevers UPA-berichten insturen.