Ik heb een suggestie of klacht

Wij doen er alles aan om jou zo goed mogelijk van dienst te zijn. Ben je niet helemaal tevreden? Dan horen we het graag. Zo verbeteren we de kwaliteit van onze dienstverlening. Is er onverwachts iets misgegaan? Dan horen we dat ook graag. Want daarmee verbeteren we onze dienstverlening. Natuurlijk zoeken we graag samen naar een oplossing.

  • Hoe geef je een suggestie of klacht door?

    Je kunt op de volgende manieren een suggestie of klacht aan ons doorgeven:

    Je vult het contactformulier op onze website in
    Noem in het contactformulier jouw suggestie of klacht, je naam, telefoonnummer, e-mailadres en relatienummer.

    Je stuurt ons een e-mail
    Je kunt ons ook mailen. Je stuurt je suggestie of klacht naar: relatiebeheer@pensioenfondspgb.nl.

    Je stuurt ons een brief
    Deze stuur je naar:
    Pensioenfonds PGB
    Klantenservice
    Postbus 2311
    1180 EH AMSTELVEEN

    Je belt ons
    Geef je je suggestie of klacht het liefst telefonisch door? Dan kun je ons bellen op telefoonnummer: 020 541 83 00.

  • Ben je het niet eens met onze aanpak of reactie?

    Ben je het oneens met onze reactie op jouw klacht? Dan verwijzen wij je naar onze klachtencommissie. Bijvoorbeeld als je vindt dat wij onbeleefd met jou en jouw klacht zijn omgegaan. 

    Je kunt jouw brief sturen naar:
    Klachtencommissie Pensioenfonds PGB
    Secretaris van de commissie
    Postbus 2311
    1180 EH AMSTELVEEN

    Of stuur ons een e-mail
    Je kunt ook mailen: bestuursbureau@pensioenfondspgb.nl.

  • Ben je nog niet tevreden?

    Ben je het niet eens met de beslissing van onze klachtencommissie of Commissie van bezwaar? Dan kun je jouw klacht indienen bij de Ombudsman Pensioenen. De Ombudsman Pensioenen behandelt klachten en geschillen over pensioenen.