Pensioenfonds PGB publiceert jaarverslag duurzaam beleggen

Het jaarverslag duurzaam beleggen 2021 van Pensioenfonds PGB is vanaf vandaag te lezen op onze website.

14 juli 2022

De weg naar groen is niet zwart-wit
Wel willen wij transparant zijn over de weg daarnaartoe. Daarom hebben wij voor het vierde achtereenvolgende jaar een jaarverslag duurzaam beleggen gemaakt. Ook kozen wij er dit jaar voor om het jaarverslag voor een deel te laten beoordelen door een onafhankelijke partij: KPMG. Daarom publiceerden we het jaarverslag dit jaar iets later dan gebruikelijk.

In het jaarverslag lees je meer over de achtergronden van ons beleid

Ook lees je meer over de behaalde resultaten in 2021. Dat doen we aan de hand van 3 pijlers: beperken, versterken, en benutten. Die pijlers vatten namelijk goed samen wat we met ons duurzaam beleggingsbeleid willen bereiken: duurzaamheidsrisico’s beperken, de duurzaamheidsprestaties van bedrijven waarin we beleggen versterken, en kansen benutten om bij te dragen aan een duurzame toekomst voor onze deelnemers. Ook laten we zien welke samenwerkingen we zijn aangegaan en hoe we over duurzaam beleggen met onze achterban in contact zijn geweest.

Wil je meer weten? Je leest hier het jaarverslag duurzaam beleggen 2021 van Pensioenfonds PGB.

Lees ons online jaarmagazine vanaf dinsdag 19 juli!
Ook dit jaar maken we weer een online jaarmagazine. Daarin blikken we op hoofdlijnen terug op een bewogen jaar. In woord en beeld. En nemen we je mee in de ontwikkelingen in de komende periode. Het online magazine staat vanaf dinsdag 19 juli op onze website.