Pagina-afbeelding Pagina-inhoudHet is belangrijk dat u wijzigingen in uw bedrijf aan ons doorgeeft. Bedrijfsnaam en vestigingsadresOf u een wijziging in uw bedrijfsnaam of vestigingsadres moet doorgeven, hangt af van hoe u bij ons bent aangesloten:- Bent u verplicht aangesloten? Dan kan het zijn dat wij uw wijziging doorkrijgen via de Kamer van Koophandel. Op mijnpgbdesk.nl kunt u zien of uw wijziging is doorgevoerd. Duurt dit langer dan 30 dagen? Neemt u dan contact met ons op. - Bent u vrijwillig aangesloten? Dan geeft u de wijziging zelf aan ons door. Dat doet de Kamer van Koophandel namelijk niet automatisch voor u.Op mijnpgbdesk.nl kunt u zelf het correspondentieadres en factuuradres aanpassen. Voor andere wijzigingen stuurt u een e-mail naar: relatiebeheer@pensioenfondspgb.nl. Contactgegevens Heeft u een nieuw e-mailadres of telefoonnummer? Of heeft u een nieuwe contactpersoon? Dan is het belangrijk dat u dit zo snel mogelijk aan ons doorgeeft. U stuurt een e-mail naar: relatiebeheer@pensioenfondspgb.nl Wijzig de nieuwe gegevens daarnaast zelf in mijnpgbdesk.nl.Rekeningnummer U geeft uw nieuwe rekeningnummer via de e-mail aan ons door.U stuurt een e-mail naar : relatiebeheer@pensioenfondspgb.nlWilt u een automatische machtiging op het nieuwe rekeningnummer? Vul dan ook dit formulier in. Nieuwe rechtsvorm of fusie Als uw bedrijf van rechtsvorm verandert, dan verandert uw KvK-nummer waarschijnlijk ook. Geeft u dit dan aan ons door. Dat kunt u doen via het aanmeldformulier. Zet in het veld opmerkingen dat het gaat om een verandering van rechtsvorm en uw huidige relatienummer. Wij schrijven uw bedrijf dan opnieuw in met uw nieuwe KvK-nummer. U krijgt daardoor een nieuw relatienummer. Vervolgens maakt u een nieuwe UPA-koppeling met uw salarisadministratie. Na de eerste UPA-aangifte op het nieuwe relatienummer, zetten wij alle werknemers over. Productie of dienstverlening Maakt uw bedrijf nieuwe producten, worden de producten op een andere manier gemaakt of biedt uw bedrijf andere diensten aan? Dan is het belangrijk dat u dit aan ons doorgeeft. Deze veranderingen hebben misschien invloed op het pensioen van uw werknemers. Heeft u hier vragen over?U kunt ons bellen op : 020 541 83 00 Of u mailt ons via : relatiebeheer@pensioenfondspgb.nlBeëindiging bedrijf of u heeft geen personeel meer Wilt u zich uitschrijven? Geef dit dan door aan de Belastingdienst. Heeft u van de Belastingdienst hiervan een bevestiging gekregen? Stuur dan de bevestiging dat het loonheffingsnummer is ingetrokken door naar relatiebeheer@pensioenfondspgb.nl. Let op: Totdat wij deze bevestiging hebben ontvangen, levert u nihilaangiftes aan via UPA. Zodra wij de bevestiging van u hebben gekregen, verwerken wij dit in onze administratie en hoeft u geen nihilaangiftes meer te doen. U krijgt vervolgens een brief van ons over de beëindiging van de inschrijving bij Pensioenfonds PGB.