Aanmelden

Wijzigingen in jouw bedrijf

Het is belangrijk dat je wijzigingen in jouw bedrijf aan ons doorgeeft.

 

 

 

 

 

 

 

Bedrijfsnaam en vestigingsadres
Of je een wijziging in jouw bedrijfsnaam of vestigingsadres moet doorgeven, hangt af van hoe je bij ons bent aangesloten:
- Ben je verplicht aangesloten? Dan kan het zijn dat wij jouw wijziging doorkrijgen via de Kamer van
  Koophandel. Op mijnpgbdesk.nl kun je zien of jouw wijziging is doorgevoerd. Duurt dit langer dan 30 dagen?
  Neem dan contact met ons op.


- Ben je vrijwillig aangesloten? Dan geef je de wijziging zelf aan ons door. Dat doet de Kamer van
  Koophandel namelijk niet automatisch voor je.


Op mijnpgbdesk.nl kun je zelf het correspondentieadres en factuuradres aanpassen. Voor andere wijzigingen stuur je een e-mail naar: relatiebeheer@pensioenfondspgb.nl.

   

Contactgegevens
Heb je een nieuw e-mailadres of telefoonnummer? Of heb je een nieuwe contactpersoon? Dan is het belangrijk dat je dit zo snel mogelijk aan ons doorgeeft. 
Je stuurt een e-mail naar: relatiebeheer@pensioenfondspgb.nl

Wijzig de nieuwe gegevens daarnaast zelf in mijnpgbdesk.nl.
Rekeningnummer
Je geeft jouw nieuwe rekeningnummer via de e-mail aan ons door.
Je stuurt een e-mail naar : relatiebeheer@pensioenfondspgb.nl

Wil je een automatische machtiging op het nieuwe rekeningnummer? Vul dan ook dit formulier in.
 
Nieuwe rechtsvorm of fusie
Als jouw bedrijf van rechtsvorm verandert, dan verandert jouw KvK-nummer waarschijnlijk ook. Geef dit dan aan ons door. Dat kun je doen via het aanmeldformulier. Zet in het veld opmerkingen dat het gaat om een verandering van rechtsvorm en jouw huidige relatienummer.

Wij schrijven jouw bedrijf dan opnieuw in met jouw nieuwe KvK-nummer. Je krijgt daardoor een nieuw relatienummer. Vervolgens maak je een nieuwe UPA-koppeling met jouw salarisadministratie. Na de eerste UPA-aangifte op het nieuwe relatienummer, zetten wij alle werknemers over.
Beëindiging bedrijf of je hebt geen personeel meer

Wil je je uitschrijven? Geef dit dan door aan de Belastingdienst. Heb je van de Belastingdienst hiervan een bevestiging gekregen? Stuur dan de bevestiging dat het loonheffingsnummer is ingetrokken door naar relatiebeheer@pensioenfondspgb.nl.

Let op: Totdat wij deze bevestiging hebben ontvangen, lever je nihilaangiftes aan via UPA.

Zodra wij de bevestiging van je hebben gekregen, verwerken wij dit in onze administratie en hoef je geen nihilaangiftes meer te doen. Je krijgt vervolgens een brief van ons over de beëindiging van de inschrijving bij Pensioenfonds PGB.



 

 

 

 

 Inhoudseditor