Aanmelden

Werkwijze betalingsregelingen Corona

Als u door de coronacrisis in financiële problemen bent gekomen of dreigt te komen, dan kunt u natuurlijk contact met ons opnemen. Wij willen uw problemen niet onnodig groter maken en kijken graag samen met u naar welke mogelijkheden er zijn.

Wilt u bij ons een betalingsregeling aanvragen?
Dan ontvangen wij graag een zo concreet mogelijk voorstel van de bestuurder van de onderneming. 
Zo kunnen wij uw aanvraag het snelste en gemakkelijkste verwerken. Vermeld in uw voorstel uw relatienummer en contactgegevens en geef als dat kan zo concreet mogelijk aan wat uw verwachting is van het bedrag dat u kunt betalen en hoeveel termijnen u nodig heeft. U krijgt dan zo snel mogelijk een reactie van ons.


Werkwijze stopzetten automatische incasso
Betaalt u via automatische incasso en komt u in financiële problemen na een automatische incasso van ons of verwacht u hierdoor in problemen te komen? Dan kunnen wij de automatische incasso voor u stopzetten. U maakt vanaf dat moment dan zelf het bedrag van de nota naar ons over. Wilt u de automatische incasso stopzetten? Kiest u hiervoor dan in het contactformulier het onderwerp ‘Automatische incasso stoppen’ en vul uw gegevens is. Let op: verwerking hiervan kost 2 werkdagen. 

Heeft u vragen? Wij helpen u graag!
Heeft u nog vragen? Of heeft u onze hulp nodig? Juist in deze tijd verkleinen we graag de afstand. U kunt ons mailen via relatiebeheer@pensioenfondspgb.nl of bellen op 020 541 83 00.