Service & Contact

Waarmee kunnen wij je helpen?
  • Persoonlijke gegevens wijzigen

    E-mailadres doorgeven

    Het is belangrijk dat wij jouw juiste e-mailadres hebben. Je krijgt namelijk een e-mail van ons als er een bericht voor je klaarstaat. Die kunnen wij alleen sturen als wij jouw juiste e-mailadres hebben.

    Heb je een nieuw e-mailadres? Dan pas je dit zelf aan op mijnpgbpensioen.nl. Je logt hiervoor in met de DigiD-app, of met DigiD mét sms-controle. Vanuit privacy-oogpunt kunnen wij het e-mailadres niet voor je aanpassen.

    Rekeningnummer doorgeven

    Ontvang je pensioen van ons en heb je een nieuw rekeningnummer? Dan is het belangrijk dat je jouw nieuwe rekeningnummer snel aan ons doorgeeft. Dan weet je zeker dat jouw pensioen op de juiste rekening komt.

    Je verandert je rekeningnummer op mijnpgbpensioen.nl bij 'Mijn persoonlijke gegevens'. hiervoor log je in met de DigiD-app of met DigiD met sms-controle. 

    Stuur je liever een e-mail of brief? Dat kan ook. Vermeld hierin dan je oude én nieuwe rekeningnummer en je relatienummer. En je stuurt een kopie van jouw bankpas of rekeningafschrift mee. Je vindt de contactgegevens onderaan deze pagina.

    Adreswijziging doorgeven

    Verhuis je binnen Nederland?
    Je schrijft je in bij jouw nieuwe gemeente. Die geeft vervolgens jouw nieuwe adres aan ons door. Dat hoef je dus niet zelf aan ons door te geven.

    Je verhuist in of naar het buitenland
    Jouw gemeente geeft jouw nieuwe adres niet aan ons door. Dat moet je zélf doen. Stuur ons dan een e-mail of brief. Je vindt onze contacgegevens onderaan deze pagina. 

    Let op: Je krijgt 2% minder AOW voor elk jaar dat je in het buitenland woont en werkt. Kijk voor meer informatie op de website van de Sociale Verzekeringsbank.

  • Veelgestelde vragen over inloggen met digid

    Inloggen op mijnpgbpensioen.nl met digid doe je zo

    Je logt in op mijnpgbpensioen.nl met jouw DigiD gebruikersnaam en wachtwoord of de DigiD-app. Heb je nog geen DigiD? Vraag deze dan aan op digid.nl.
    Op jouw persoonlijke pagina vind je informatie over jouw pensioen. Bijvoorbeeld hoeveel pensioen je later kunt krijgen. Ook vind je hier jouw persoonlijke post en actuele pensioenregeling. Wil je gegevens wijzigen? Log dan in met de DigiD-app óf DigiD met sms-controle. 

    Hoe vraag ik een DigiD aan?

    Heb je nog geen DigiD? Ga dan naar digid.nl en klik op 'Aanvragen'. Je vindt op deze website ook veel vragen en antwoorden over DigiD.

    Hoe geef ik wijzigingen door via mijnpgbpensioen.nl?

    Verandert jouw e-mailadres of rekeningnummer, of wil je andere gegevens aanpassen? Dan log je op mijnpgbpensioen.nl in met jouw DigiD mét sms-controle of de DigiD-app. Je downloadt de app of de op digid.nl. Hier activeer je ook de sms-controle. 

    Ik woon in het buitenland en heb geen DigiD

    Heb je niet de Nederlandse nationaliteit en wil je wel inloggen vanuit het buitenland? Dan log je in met jouw burgerservicenummer (BSN) en een wachtwoord. Je vraagt dit wachtwoord aan bij onze klantenservice. Je vindt de contactgegevens onderaan deze pagina. 

  • Ik heb een suggestie of klacht

    Wij doen er alles aan om je zo goed mogelijk van dienst te zijn. Helaas gaat er soms iets mis. Het is belangrijk dat je ons dat laat weten. Want alleen dan kunnen wij onze service verbeteren of naar een oplossing zoeken.

    Laat het ons weten waarover je ontevreden bent.

Coronavirus: geen fysiek bezoek mogelijk, we zijn wel digitaal en telefonisch bereikbaar
Pensioenfonds PGB heeft maatregelen genomen ter bestrijding van het coronavirus en om er zeker van te zijn dat we ons werk kunnen blijven doen.

Mail ons

Heb je een vraag, suggestie of klacht? Gebruik het contactformulier of stuur een e-mail

Bel ons

Je kunt ons bellen op telefoonnummer 020 541 82 00. Wij zijn bereikbaar op werkdagen van 08:00 uur tot 17:00 uur.

Bezoek ons

Dat kan op afspraak. Je kunt een afspraak maken via onze afdeling klantenservice.

Het bezoekadres is:
Prof. E.M. Meijerslaan 2
1183 AV Amstelveen